Retour
We accepteren een retourzending alleen onder de volgende omstandigheden.
- Het product binnen 14 dagen na ontvangst wordt geretourneerd
- Het artikel dat je hebt ontvangen is niet het artikel dat je hebt besteld.
- Het product dat je hebt ontvangen is beschadigd.
- Het artikel is niet aangekomen en het is meer dan 30 dagen geleden dat de bestelling is geplaatst.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet het artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin je het hebt ontvangen, ongebruikt, met eventuele labels en in de originele verpakking. Je hebt ook je bestelnummer nodig.
Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je instructies over hoe en waar je het pakket naartoe moet sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retour aan te vragen, worden niet geaccepteerd.
Houd er rekening mee dat retourzendingen op jouw kosten per aangetekende zending naar ons retouradres in het Verenigd Koninkrijk moeten worden verzonden.
Alle verzendkosten voor retourzendingen zijn voor rekening van de koper. We kunnen helaas geen extra kosten vergoeden. Alle posters worden op bestelling gemaakt, dus we brengen 10% recyclingkosten in rekening voor alle geretourneerde artikelen.
Je kunt altijd contact met ons opnemen voor vragen over retourzendingen op klantenservice@360posters.nl
Beschadigingen en problemen
Controleer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.
Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen
Helaas kunnen we geen retouren accepteren op uitverkoopartikelen of cadeaubonnen.
Ruilen
Elke bestelling wordt op bestelling gemaakt, dus we bieden geen ruilservice.
Terugbetalingen
We brengen je op de hoogte zodra we je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, en laten je weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Als de terugbetaling is goedgekeurd, wordt je geld binnen 10 werkdagen automatisch teruggestort op je oorspronkelijke betaalwijze. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de restitutie heeft verwerkt en verwerkt.
Als er meer dan 15 werkdagen zijn verstreken sinds we je retourzending hebben goedgekeurd, neem dan contact met ons op via klantenservice@360posters.nl